the end of the beginning


Här sitter man igen i bloggträsket där alla misslyckade bloggerskor hamnar tillslut. när ideerna har runnit ut i sanden och inspirationen försvann någonstans mellan att Kenza blev sveriges största bloggare och Blondinbella fick 20 gånger högre barnbidrag än en själv. Vad gör man om man hamnar här gång på gång? Alltid samma tanke "Denna gång ska jag få fler läsare än jag någonsin haft!". Var kommer inspirationen ifrån då? Är det kanske Stinalee som har ett bra inflytande på en? Eller har Natascha haft ett finger med i spelet? Det enda jag vet är att min inspiration kommer från min underbara andra hälft; mandalejon. Vi har bestämt att skapa den här bloggen tillsammans och nu banne mig ska vi bli ökända! Det enda trixet är att vi (till skillnad från en viss isabella) slipper offentliga påhopp och annat tråkigt eftersom vi ska vara anonyma, just det! Ingen kommer någonsin få reda på vilka vi är. Visst blir man nyfiken? Mitt alias här på bloggen kommer härmed att vara Alva Tiger! Mycket passande om jag får säga det själv.


Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0