musik är som lent silke i mina öron



för någon dag sen när jag satt och slötittade på idol kom plötsligt en ängel in i rummet och fick mig att smälta. är inte det här det vackraste ni någonsin hört?




Lars Eriksson
It aint me babe & Rejected Love


och när vi ändå pratar om idol måste jag bara kommentera den nya juryn, hurra för personer med riktiga musiköron! Peter-look-a-liken som ser ut som en liten björn är ju bara för underbar. Han sitter där i sitt hörn och ser allmänt snäll ut och ger alla bra röster feedback, till skillnad från den skrytsamma popnörden Andreas Carlsson som sitter i sitt hörn och gnäller på de enda bra personerna i tävlingen. Usch vad irriterad jag blir när han klagar på något som "sången var lite okänslig tycker jag", vafan är det för kommentar liksom? Sedan sitter han och skryter konstant om alla hans låtskrivningar och annat tråkigt som han gjort under sin "stjärnkarriär". ÅH VAD JAG BLIR IRRITERAD!
Johan Sommervåg men låter Underground gör mig dock på gott humör igen.

/alvatiger

Kommentarer
Postat av: HELENAAS

var med och rösta i min outfittävling =)

2008-09-07 @ 17:10:53
URL: http://helenaas.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0