fredagsförkylning

Idag var det skolfoto för mandalejon, no reason to get excited. Försov mig såklart och slängde mig in i duschen en halvtimme innan jag skulle gå och 40 minuter senare stod jag på bussen och kände mig så lagom snygg. Vem som helst kunde titta på mig och tänka "Hoppas inte den där bruden har skolfoto idag för fan vad hon ser ut" och det kändes faktiskt som om alla tänkte så också. Speciellt det fula trynet på min gata som satt och glodde på mig hela vägen till gullmarsplan.
   Väl på bussen klev en klasskompis på och vi tröstade varandra med att säga "Du ser jättebra ut!! Det ser inte alls ut som om du var lika stressad som jag!". Flumfotografen nummer ett fotade oss, och Kjelle langade "I know you think I'm sexy". Helbra bild på oss måste jag säga. Så nu är min förkylning plåtad och klar, bara för mig att friskna till nu.

Alvatiger är numera hemkommen från sin lilla trip, så nu behöver ni inte oroa er över mina trista inlägg mer. Ciao!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0